Czy witryny ekspozycyjne mają wpływ na wzrost sprzedaży?



Prowadząc sklep, bądź lokal gastronomiczny z pewnością dla właściciela liczą się zyski. Oczywiście, bardzo ważna jest jakość produktów, ich smak, jednak summa summarum przedsiębiorcy chcieliby uzyskiwać jak największe przychody, na podstawie których mogą sowicie wynagradzać swoich pracowników. Nie na darmo mówi się, że „jemy oczami”. Czy warto zatem stosować w swoich lokalach gastronomicznych witryny ekspozycyjne? Zapraszamy do lektury naszego artykułu.

Jakie są zalety witryn ekspozycyjnych?

Stosowanie witryn ekspozycyjnych jest bardzo prostym sposobem, na zwiększenie swojej klienteli. Podstawowymi ich zaletami są:

  • łatwość montażu
  • ekspozycja produktów
  • zachęcenie klienta do zakupu
  • wzbogacenie wystroju lokalu

Są to tylko jedne z nielicznych zalet witryn. Warto pamiętać, że witryny ekspozycyjne realnie przekładają się na zyski i jest to część marketingu, gdy przybliża się towar do klienta i przed zakupem może go obejrzeć z każdej strony, jednak przy wykorzystaniu podświetlenia LED czy innych zabiegów, można pokazać swój produkt w „lepszym świetle”.

Rodzaje witryn ekspozycyjnych

Witryny ekspozycyjne, które spotykamy nie tylko w lokalach gastronomicznych jak bary mleczne, restauracje czy kawiarnie, charakteryzują się wykonaniem. Na rynku jest wiele rodzajów witryn, w różnych rozmiarach i o różnym przeznaczeniu. Najczęściej spotyka się ze szkła zwykłego, w postaci płyty meblowej, czy też aluminiowych profili. Z pewnością dobrym rozwiązaniem będzie zainstalowanie podświetlenia, które dodatkowo wyeksponuje czy to konkretne danie, czy też produkt.